Show Mobile Navigation

Social Share Icons

About Author (Do Not Edit Here!)

Make money printing recharge cards with N10,000 - Easy steps

NCC - Monday, April 13, 2015






How to print recharge cards. Don't Miss This

I wan yarn una say you fit de your house de print recharge card. I don prepare manual wey go guide you for how you wan take start am. People de chop well well for recharge card printing. You know say na as people de buy phone everyday na so people wey need to recharge their phone de rise. So market brekete for them.
Since I start this business, na so my phone de ring everytime make I supply them with recharge card. I no de lack money and I no de stress myself much say I de print am. Everything wey I need print am na my computer and printer - chikina! . The sweetest part be say, If you get your own computer already with my ebook, to start this business no go cost you reach N12.000
Now, I know say e don de hungry you to start this business sharp sharp! But no worry because you don meet master for the business.Na me go coach you make you no go make mistake. Me, I siddon, take my time jeje compile one sweet book for you wey go guide you on how to start am. This book contain everything wey you need start am. E go coach you well well for how you go take de make sweet income from printing recharge card. I come get one software wey you go need de print am ( all denominations) wey I go send you join with the book I write to your email address wey you go give me.

But before you start jumping, I wan tell you say this package go require you to pay wan small money wey go support our ministry. The money no much oo compared to the information wey I load for that book.

HOW YOU GO TAKE GET AM

The ebook ( manual) go cost you only N2,000 and I go dash you the software for free! ( I know say I try) Before you pay, you go first call me make I give you the account number wey you go use pay. See my number below:

For calls - 0811 660 3276
Whatsapp only- 07068097535
After you don pay, send me the name wey you use pay and your email address wey I go use forward you my package.

Abeg If you get anything wey de confuse you, abeg comment below

God Bless You.